Niet langer stressen over content.
Deze video cursus leert je hoe jij het maximale uit je content kan halen, zodat je meer volgers aantrekt en deze om weet te zetten in betalende klanten.
Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van je persoonlijke contentstrategie aan de hand van content pijlers. Dit zorgt er voor dat jij consistent waardevolle content plaatst zonder dat je hier harder voor moet werken
Is dit herkenbaar?
- je vind het lastig om content te maken die goed aansluit bij je bedrijf
- je bent veel tijd kwijt aan het maken van content
- je plaats vaak ad-hoc en ervaart de druk van het consistent posten
- je hebt weinig interactie op je content
- je bent regelmatig inspiratieloos als het gaat om content creëren.
Dan gaat deze cursus je verder helpen!
[maxbutton id=”17″ ]
Past de cursus bij jou?
- je wil de kracht van social media gebruiken voor het verkopen van je product of dienst
- je wil de juiste volgers aantrekken en deze omzetten in betalende klanten
- je weet dat geld verdienen op instagram niet vanzelf gaat en bent bereid hier energie in te steken
- je bent toe aan een duidelijke stap voor stap strategie voor het maken van en plaatsen van content.
Deze cursus is niets voor jou wanneer:
- je denkt dat online groei vanzelf gaat
- je geen tijd en moeite wil steken in het opzetten van je content strategie
- je niet bereid bent waarde weg te geven aan je volgers
- je niet online bent met jouw bedrijf en ook niet de intentie hebt om online te gaan.
Ben jij er klaar voor om je ideale klanten aan te trekken met jouw content en geld te gaan verdienen met behulp van Instagram?
Krijg toegang tot:
[maxbutton id=”17″ ]
Over mij – Victoria
Met mijn ruime werkervaring als leidinggevende in de GGZ was ik klaar voor de volgende stap in mijn carrière, de management functie. Ik startte daarom in 2019 met mijn studie bedrijfskunde. Het is voor mij de module ‘bedrijfskunde in de 21ste eeuw’ geweest die mijn pad heeft doen veranderen.
De inspirerende docent vertelde vol passie over ondernemen in de toekomst, trends zien en daarop inspelen. Hierdoor groeide mijn interesse in het ondernemen en specifiek op social media.
Ik startte mijn eerste bedrijf, een online beauty business op social media. Ik had geen verstand van marketing en heb vooral veel gelezen en uitgeprobeerd. en twee jaar later startte ik mijn tweede bedrijf en ging aan de slag als social media coach. Ik wil graag alles wat ik geleerd heb over ondernemen op social media delen met andere ondernemers.
Zo ook als het gaat om een contentstrategie. Ik leerde dat het hebben van een goede strategie er voor zorgt dat ik minder tijd kwijt ben aan content maken, er minder stress van heb en ik consistent waarde kan leveren voor mij volgers.
Waar wacht je nog op? Pak deze kans en ga aan de slag met jouw contentstrategie!
[maxbutton id=”17″ ]